Administratief Medewerk(st)er

Administratief Medewerk(st)er

Werken bij Bakker & Jansen
Ede
2.300 - 3.700
16-24 uur

Als Administratief Ondersteuner bij Bakker en Jansen ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je handelt schademeldingen af, verwerkt administratie en helpt mee aan een vlekkeloze dienstverlening, terwijl je jezelf ontwikkelt in de financiële sector.

Je begint de dag in Ede, waar het kantoor van Bakker en Jansen is gevestigd. Onder het genot van een kop koffie bespreek je met het team wat er vandaag op de planning staat. Van het afhandelen van schademeldingen tot het te woord staan van klanten – jij bent het eerste aanspreekpunt en een belangrijk onderdeel van het team.

Of je nu met klanten in gesprek bent, schadegevallen afhandelt of groeit via je WFT-trainingen: jouw inzet tilt het team naar een hoger niveau. Je werkt zelfstandig, maar er is altijd ruimte om te sparren met collega’s. Klinkt dit als jouw ideale werkplek? Lees dan verder en ontdek deze mooie kans!

Wat doe je?

  • Afhandelen van schademeldingen en zorgen dat klanten snel en professioneel worden geholpen.
  • Klanten te woord staan en hen ondersteunen bij vragen over financiële producten en diensten.
  • Ondersteunen van administratieve processen en zorgen voor juiste verwerking van gegevens.
  • Volgen van opleidingen (met de Schade WFT Particulieren en WFT Basis als verplicht) om je kennis uit te breiden en verder te ontwikkelen.
  • Meedenken over verbeteringen in processen.

Wat bieden wij?

Een salaris tot €3.700 per maand op fulltime basis

Opleidingen, zoals Schade WFT Particulieren en WFT Basis, volledig vergoed.

Flexibiliteit in werktijden en de mogelijkheid om in een later stadium deels vanuit huis te werken.

Ruimte om door te groeien, bijvoorbeeld richting hypotheken, pensioenen en andere financiële specialisaties.

Wie zoeken wij?

Een gemotiveerd talent met affiniteit voor administratie en klantcontact. Dat kan blijken uit je leergierigheid en proactieve houding, of uit jouw enthousiasme om jezelf verder te ontwikkelen in de financiële dienstverlening.

Jij hebt HBO werk- en denkniveau en bent communicatief sterk en professioneel naar klanten.

Jij hebt affiniteit met administratie en haalt voldoening uit het verwerken van gegevens en het afhandelen van klantverzoeken.

Jij woont in (de buurt van) Ede, zodat je gemakkelijk naar kantoor kunt komen.

Jij wilt jezelf ontwikkelen en bent bereid om verplichte WFT-opleidingen te volgen en succesvol af te ronden.

Als Administratief Ondersteuner bij Bakker en Jansen maak je echt het verschil. Je helpt onze klanten professioneel en met vertrouwen, terwijl je jezelf ontwikkelt in de financiele dienstverlening en bijdraagt aan onze persoonlijke aanpak.

Mede-eigenaar bij Bakker & Jansen Eduard Jansen

Waar kom je terecht?

Bij Bakker en Jansen werk je vanuit een prachtig herenhuis in Ede, waar de sfeer informeel en professioneel is. Mike en Eduard, de oprichters, hebben een persoonlijke aanpak hoog in het vaandel staan en creëren een omgeving waarin iedereen zich welkom voelt. Je wordt onderdeel van een klein maar hecht team dat met passie en toewijding werkt aan financiële oplossingen voor onze klanten. Onze cultuur draait om vertrouwen, groei en een drive om het beste voor onze klanten te realiseren.

MAKE YOUR MOVE

Ede

2.300 - 3.700

16-24 uur

Solliciteer

Vragen?

Recruiter Sem Karlas

Jouw werk dag als Administratief Medewerk(st)er

9:00

Je komt aan bij het mooie kantoor in Ede en start de dag met een kop koffie en een korte begroeting van Mike en Eduard. Je checkt je mailbox en ziet dat er enkele schademeldingen binnen zijn gekomen. Je belt direct een klant om details door te nemen en zorgt ervoor dat de melding correct wordt verwerkt. Daarna werk je aan de administratie, zodat alle dossiers up-to-date zijn.

12:00

Na een productieve ochtend is het tijd voor een pauze. Samen met je collega’s geniet je van een ontspannen lunchmoment. Er is altijd tijd voor een goed gesprek en wat humor, waarna je opgeladen bent om aan de middag te beginnen.

15:00

In de middag behandel je nog een paar vragen van klanten en zorg je dat alle schades correct worden afgehandeld. Ondertussen werk je aan de eerste stappen van je WFT-opleiding, zodat je steeds meer zelfstandig kunt oppakken. Je bespreekt met Eduard wat er morgen op de planning staat en waar je prioriteit aan moet geven.

17:00

Je kijkt tevreden terug op de dag: klanten zijn geholpen, administratie is bijgewerkt, en je hebt weer stappen gezet in je ontwikkeling. Je sluit je computer af en gaat met een voldaan gevoel naar huis, klaar voor een nieuwe dag vol kansen en uitdagingen!

Het proces

Je dient je sollicitatie in

Binnen 48 uur hoor je van ons! We bespreken je sollicitatie en als we beiden enthousiast zijn, brengen we het team op de hoogte en plannen we snel de volgende stap in.

Op gesprek bij Bakker & Jansen

Zodra De Banenbank je heeft voorgesteld aan de werkgever, volgt er meestal binnen een week een sollicitatiegesprek. Dit is hét moment om kennis te maken, te ontdekken of er een klik is en te beslissen of je de volgende stap wilt zetten!

Ga de uitdaging aan!

Bij wederzijds enthousiasme volgt er een tweede gesprek. Sluiten jullie wensen en verwachtingen goed op elkaar aan? Dan kun je jouw aanbod accepteren en vol vertrouwen aan jouw nieuwe uitdaging beginnen!

Sollici teer

Solliciteer

Solliciteer direct of neem contact op via de gegevens hieronder:

sem@debanenbank.nl

+31 6 81 78 18 30

“Als Recruitment Specialist help ik jou aan de perfecte werkplek. Aarzel niet om je gegevens achter te laten en ik help je graag verder bij het vinden van dé baan die bij je past.”

Recruiter De Banenbank Sem Karlas
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Click or drag a file to this area to upload.